Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Ανοικτό το ενδεχόμενο νέου κόμματος

Μια ημέρα μετά τη διαγραφή της από την ΚΟ και το κόμμα της ΝΔ εξαιτίας της απόφασής της να υπερψηφίσει τα νέα μέτρα, η Ντόρα Μπακογιάννη σε συνέντευξή της στο ρ/σ Σκάι δήλωσε: «Θα παραμείνω βουλευτής και μέσα στη βουλή και έξω από τη βουλή θα δώσω τον αγώνα μου». Στη συνέχεια ερωτηθείς αν πρόκειται να δημιουργήσει δικό της κόμμα είπε «Δεν ξέρω τι θα κάνω, είναι πάρα πολύ πρόωρο να το πει κανείς».
«Στην πολιτική και στη ζωή πρέπει να ακούς τη συνείδησή σου», σημείωσε υπεραμυνόμενη της απόφασής της. «Είναι αδύνατον να ψηφίσω ενάντια σε κάτι το οποίο είναι το συμφέρον της χώρας...με την ψήφο μου στήριξα την Ελλάδα και στο δίλημμα χρεοκοπία ή πακέτο ψήφισα υπέρ», τόνισε και πρόσθεσε: «εμένα η συνείδησή μου και η αξιοπιστία μου δεν μου επέτρεπε να βγω και να ψηφίσω ενάντια σε κάτι το οποίο πιστεύω».