Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Γιάννης Τσαβαρής, Δεν έχουν τέλος οι αθωωτικές αποφάσεις για τον Γιάννη Τσαβαρή !!!

Αγαπητοί Συμπολίτες,
από την προεκλογική περίοδο των Δημοτικών Εκλογών του 2014, παρατηρείται στη τοπική πολιτισμένη κοινωνία μας το φαινόμενο της «μετάπτωσης» του πολιτικού βίου και της πολιτικής αντιπαράθεσης σε άλλους χώρους.
Οι πολιτικοί μου αντίπαλοι έχουν επιδοθεί,  στην κατά συρροή σπίλωση της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειας μου, τόσο στην υποβολή καταγγελιών και μηνύσεων σε βάρος μου, όσο και σε βάρος στενών συνεργατών μου.

Αυτό το κλίμα σε συνάρτηση με την ποινικοποίηση της πολιτικής ζωής του τόπου μας οδηγεί σε αδιέξοδο, όπου ο πολιτικός βίος ανακυκλώνεται μέσα σε μια νοσηρή κατάσταση, που κυριαρχεί η μισαλλοδοξία, η με κάθε μέσο εξόντωση του αντιπάλου και όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσματην  «παρέλαση» των πολιτικών στις αίθουσες των δικαστηρίων.
Παρ’ όλα αυτά όμως και παρά την επί μακρόν και ψυχοφθόρα διαδικασία στην οποία με«υποβάλουν» οι πολιτικοί μου αντίπαλοι, σήμερα νιώθω περισσότερο ικανοποιημένος και δικαιωμένος.
Στο διάστημα των τελευταίων τεσσάρων μόλις μηνών εκδόθηκαν, από τα αρμόδια δικαστήρια πέντε αθωωτικές, υπέρ μου, αποφάσεις, στην μία εκ των οποίων ήταν συγκατηγορούμενος μου ο πρώην Αντιδήμαρχος Γρηγόρης Καπετανάκης και σε άλλη οι πρώην Αντιδήμαρχοι Πέτρος Παπαθεοχάρης και Γιάννης Σπηλιόπουλος.
Τρεις Εφετειακές, μια Πρωτόδικη και μια Πειθαρχική, όπου «ανώνυμοι» ή επώνυμοι καταγγέλλοντες είχαν σαν στόχο να σπιλώσουν, κατά τον προσφιλή τους πάντα τρόπο,  την τιμή και την υπόληψη μου.
Δυστυχώς,  ο λάθος τρόπος για την πολιτική  εξόντωση μου συνεχίζεται …
Δυστυχώς,  δικομανείς και εμπαθείς επιμένουν και επιβάλουν τις απόψεις τους «στα κέντρα λήψης των αποφάσεων» …
Ευτυχώς για εμάς και δυστυχώς για αυτούς  … τους ξέραμε από παλιά … Από τότε που πίστευαν ότι με την δύναμη της ισχύος τους θα μπορούσαν να καθυποτάξουν τους πάντες !!!
Ευτυχώς για εμάς και δυστυχώς για αυτούς  …   το «παιχνίδι» αυτό δεν θα τους  «βγει» τούτη την φορά  !!! γιατί, απλά, δεν είμαστε όλοι το ίδιο …
Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω, για άλλη μια φορά, τους Νομικούς Συμβούλους μουΝινόπουλο Δημήτρη και Παπανικολάου Γιώργο για την πολύτιμη συμβολή τους, τους συνεργάτες και φίλους μου, για την αμέριστη συμπαράσταση τους σε αυτή την δοκιμασία για τον χωρίς όρια «πολιτικό κανιβαλισμό», που δέχομαι από τους πολιτικούς μου αντιπάλους.
Τέλος, ο όμορφος αυτός αγώνας, που διεξάγουμε καθημερινά για την προάσπιση της προσωπικής μας αξιοπρέπειας και  πολιτικής μας αξιοπιστίας, μας δικαιώνει και ταυτόχρονα μας ενώνει.
Γιάννης Τσαβαρής
τ. Δήμαρχος Σαλαμίνας
Δημοτικός Σύμβουλος