Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Ευάγγελος Νικ. Διπλαρίδης υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Σαλαμίνας

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

Με αφορμή τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2019, θα ήθελα να σας ανακοινώσω την απόφαση μου να συμμετάσχω σε αυτές σαν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Σαλαμίνας με τον συνδυασμό Το Νησί μας.

Η απόφασή μου αυτή ήρθε ύστερα από την τιμητική για το πρόσωπό μου πρόσκληση που μου έκανε ο κος Γιώργος Παναγόπουλος, που ηγείται του συνδυασμού, και την οποία απεδέχθην.

Με γνώμονα την αγάπη μου για το τόπο μου αλλά και τις προσωπικές μου αρχές, θέλησα να θέσω τον εαυτό μου στη κοινή προσπάθεια ώστε η Σαλαμίνα μας να ξεφύγει από την υποβάθμιση και να μοιραστώ και εγώ το όραμα του συνδυασμού αλλά και όλων των κατοίκων, το νησί μας να ανέβει στο επίπεδο που του αξίζει.


Επειδή πιστεύω ότι μπορώ να συμβάλλω ενεργά με την προσωπική και επαγγελματική μου εμπειρία σε αυτό το σκοπό, επικαλούμαι και τη δική σας στήριξη.

Αγαπητοί φίλοι, οι εκλογές αυτές δίνουν στη Σαλαμίνα την μοναδική –πιστεύω- στα πολιτικά χρονικά, ευκαιρία , οι δημότες να έχουν τη δυνατότητα μιας τόσο ποιοτικής επιλογής νέων προσώπων και προσωπικοτήτων, όπως αυτά που απαρτίζουν τον συνδυασμό μας τόσο από πλευράς μόρφωσης όσο και από πλευράς όρεξης για να προσφέρουν.

Ελπίζω ότι αυτή η ευκαιρία για τη Σαλαμίνα δεν θα χαθεί, και ο συνδυασμός μας , αλλά και εγώ προσωπικά θα τύχουμε της εμπιστοσύνης σας , και το νησί μας θα κάνει επιτέλους βήματα προς τα εμπρός.

Με τιμή

Ευάγγελος Νικ. Διπλαρίδης

Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Σαλαμίνας
συνδυασμός Το Νησί μας