Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Απάντηση του οργανισμού in media res

Δεν είναι τυχαίο που εδώ και τέσσερα χρόνια οι πελάτες μου διαφημίζονται στην εφημερίδα μου ασταμάτητα  χωρίς καμία διακοπή, εγώ είμαι αυτός που με ειδικά άρθρα έγραφα στην εφημερίδα μου ότι οι ιδιοκτήτες καταστημάτων πρέπει να χαμηλώσουν τα ενοίκια για να μπορέσουν τα καταστήματα  να επιβιώσουν ( οι συγκεκριμένες εφημερίδες στην διάθεση σας ). δεν κατηγόρησα κανένα κατάστημα απλά αναφέρθηκα
στις τιμές που πρέπει να κοιτάξουν κάποια εμπορικά , πάλι για το καλό τους και την επιβίωση τους. όλες μου οι συναλλαγές  με τα καταστήματα είναι με αντάλλαγμα   διαφήμισης  και όχι τύπου χαρίσματος όπως αφήνει να εννοηθεί από την δημοτική καραμούζα. Στηρίζω τα καταστήματα της Σαλαμίνας  και είμαι δίπλα τους, εσείς που εκπροσωπείτε και δήθεν αγωνίζεστε για αυτά μπορεί να μας πει κάποιος αν σας έχει δει στην αγορά της Σαλαμίνας. (αγαπητέ  συνάδελφε αν καταργηθεί η λαϊκή που θα χρησιμοποιήσετε την άδεια που περιμένετε???) ( κύριε συνάδελφε πόσες άδειες κατάληψης έχετε??? )