Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΜΑΝΟΣ ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ: Με υπερηφάνεια λέω ότι είμαι από την Σαλαμίνα

 Ο Βαγγέλης Αστράκος τ. Αντιδήμαρχος του Δήμου Σαλαμίνας , ο οποίος έχει δηλώσει την παραίτησή του από την πλειοψηφία , έδωσε συνέντευξη στον Ιντερνετικό σταθμό Salamisol. Για μία ακόμη φορά ο Βαγγέλης Αστράκος ξεπέρασε τα όρια του σεβασμού προς τον Δήμαρχο και τους συναδέλφους του. Με απρεπείς εκφράσεις που δείχνει άνθρωπο να έχει χάσει την ψυχραιμία του, καταφέρθηκε και στο πρόσωπο μου. Στον κύριο Αστράκο θα απαντήσω τόσο μέσα από την εφημερίδα μου "Ενότητα της Σαλαμίνας" , όσο και από την εκπομπή "στον παλμό των γεγονότων" που κάνω κάθε Κυριακή 2-4 στο www.radiosalamis.net
Θα σταθώ αυτή τη στιγμή μόνο σε ένα σημείο, στην προσπάθεια του κου Αστράκου να διχάσει τους πολίτες της Σαλαμίνας σε αυτούς που γεννήθηκαν σε αυτό το νησί και σε αυτούς που δεν γεννήθηκαν. Ευτυχώς αυτές τις ξεπερασμένες αντιλήψεις τις ενστερνίζονται πολλοί λίγοι ακόμη. Εγώ γεννήθηκα στην Νίκαια του Πειραιά και τελείωσα το ΣΤ Μικτό Γυμνάσιο (εξατάξιο την εποχή εκείνη) Καστέλλας. Στην Σαλαμίνα ήρθα το 1981.Το 1990 έγινα Πρόεδρος στον Εξωραϊστικό Σύλλογο Λιμιώνα μέχρι το 2007. Το 1991 εκδίδω την εφημερίδα "Ενότητα της Σαλαμίνας" την οποία διατηρώ μέχρι σήμερα και λόγω της δραστηριότητας αυτής είμαι μέλος της Ένωσης Δημοσιογράφων Περιοδικού Τύπου. Από το 1993 προσπαθώ για την επίλυση του δασικού προβλήματος της Σαλαμίνας , είτε ως επιτροπή κατά των προστίμων του Δασαρχείου τότε, είτε ως Πρόεδρος σήμερα του Πανσαλαμινίου Συλλόγου για την επίλυση του Δασικού προβλήματος. Το 2010 οι πολίτες της Σαλαμίνας με τίμησαν και με εξέλεξαν Δημοτικό Σύμβουλο. Τα έγραψα αυτά για να αναφέρω ότι όλη την δραστηριότητά μου κοινωνική, δημοσιογραφική και πολιτική την έχω αφιερώσει σε αυτό το νησί. Το νησί που αγάπησα και λάτρεψα . Όταν με ρωτούν από που είσαι δεν λέω ούτε από την Νίκαιο που γεννήθηκα, ούτε από την Καστέλλα που μεγάλωσα, ούτε ακόμη από την γενέτειρα των γονιών μου την πανέμορφη Άνδρο. Με υπερηφάνεια λέω ότι είμαι από την Σαλαμίνα. Αυτό το δικαίωμα δεν μπορείτε εσείς κύριε Αστράκο και λίγοι ακόμη να μου το στερήσετε. Εάν η παρουσία μου στη Σαλαμίνα είναι θετική ή αρνητική αυτό το κρίνουν καθημερινά οι πολιτες της Σαλαμίνας.
Ολοκληρωμένη απάντηση σε όλη τη Συνέντευξη του κου Αστράκου θα δώσω την Κυρικαή 2-4 στην εκπομπή "στον παλμό των γεγονότων" www.radiosalamis.net