Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Θα είμαι παρών και θα μάχομαι για ένα καλύτερο αύριο για τη Σαλαμίνα και τους συμπολίτες μου....

Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συνδημότες,
Νιώθω την ανάγκη αλλά  και την υποχρέωση να σας ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά,  μέσα από την καρδιά μου, για την εμπιστοσύνη που γενναιόδωρα δείξατε στο πρόσωπό μου, με την ψήφο σας.
θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φίλους μου που στάθηκαν δίπλα μου και αγωνίστηκαν. καθώς και όλους τους συνδημότες που έχουν την ίδια  καταγωγή με μένα
θέλω να ευχαριστήσω όλους τους υπαλλήλους του Δήμου για την συνεργασία που είχαμε και τους δηλώνω ότι θα είμαι δίπλα τους .

Υπόσχομαι ότι και από τη θέση της αντιπολίτευσης θα είμαι παρών και θα μάχομαι για ένα καλύτερο αύριο για τη Σαλαμίνα και  τους συμπολίτες μου....
                Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ – ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ