Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Μπάμπης Χατζάκης :Οι άνθρωποι που συναναστρέφομαι προσέχω να είναι ειλικρινείς και καλοπροαίρετοι

Από ποιο μέρος της κρήτης είσαι ?

Κατάγομαι και γεννήθηκα από την Ιεράπετρα τσι Κρήτης, την Νοτιότερη πόλη της Ευρώπης και τη μεγαλύτερη πόλη του Νομού Λασιθίου.

Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική και ποιός σε ώθησε σε αυτό;
Με τη Κρητική παράδοση ασχολούμαι από την πολύ μικρή παιδική ηλικία καθώς ήμουν σε χορευτικό σύλλογο ενώ Κρητική λύρα ξεκίνησα να μαθαίνω από τα δεκαεπτά μου χρόνια μετά από παρότρυνση ενός φίλου μου που ήδη έπαιζε λαούτο.


Η πρώτη σας μαντινάδα Ποιά ήταν ? και ποιο το πρώτο σας κοινό?
Η πρώτη μου μαντινάδα που έβγαλα ήταν η εξής : Εγώ'μαι απου έδωσα στα όνειρα σου χρώμα, μα εσύ μου το κοκκίνισες με μαχαιριές το σώμα. Η πρώτη μου επαφή με το κοινό ήρθε αργότερα στα είκοσι μου χρόνια σε μια τοπική βάφτιση


Η κρητική μουσική έχει παράδοση από αρχαιοτάτων χρόνων, γιατί νομίζεις άντεξε; 
Πολλοί οι λόγοι που άντεξε κατά τη γνώμη μου η Κρητική μουσική στους αιώνες, Ένας απο αυτούς είναι το περιθώριο που δίνει αυτό το είδος στον μουσικό να αυτοσχεδιάσει πάνω στο γλέντι άρα και αποκτά μια ιδιαίτερη γοητεία αυτή η μουσική ώστε να την κάνει αγαπητή σε όλα τα μήκη και πλάτη της γής. Επίσης σημαντικός παράγοντας είναι το γεωγραφικό μέρος όπου βρίσκεται η Κρήτη , απομονωμένη από την υπόλοιπη Ελλάδα άρα είναι δυσκολότερη η όποια μουσική ανταλλαγή με τον υπόλοιπο κόσμο.

Ζούμε σε μια εποχή που τα πάντα εξελίσσονται. Ποια η γνώμη σας για την εξέλιξη της Κρητικής Μουσικής;
Η εξέλιξη στην παραδοσιακή μουσική γενικότερα είναι δεκτή αν γίνεται με σεβασμό


Λένε ότι για να διασκεδάση το κοινό πρέπει ο τραγουδιστής να νιώθει το τραγούδι που λέει. Τι σκέφτεσαι την ώρα που τραγουδάς και πως νιώθεις;
Όπως κάθε τραγουδιστής την ώρα που τραγουδάω στο μυαλό μου έχω εικόνες από το παρελθόν μου.

Αν έπρεπε με έναν στίχο να χαρακτηρίσεις επακριβώς τη ζωή σου ποιος θα ήταν αυτός και από ποιό τραγουδιού 
Ένας στίχος που θα με χαρακτήριζε είναι ο εξής: Δε μπαίνεις στον παράδεισο όσα κεριά ν'ανάψεις, αν με τον πόνο του αλουνού μαζί κι εσύ δεν κλάψεις, ενώ το αγαπημένο μου τραγούδι που με χαρακτηρίζει επίσης είναι το Πάλι πάλι του Τζουγανάκη.


Οι συνεργασίες που έχεις κάνει ?
Ως τώρα έχω συνεργαστεί με πολύ αξιόλογα άτομα κυρίως απο την Ιεράπετρα αλλά και από την πρωτεύουσα ενώ ήδη ετοιμάζω ένα δικό μου τραγούδι με ένα πολύ αξιόλογο συνάδελφο τον Δημήτρη Αρώνη.
Που εμφανίζεσαι τώρα?
Αυτό τον καιρό εμφανίζομαι μόνιμα σε μια γνωστή ταβέρνα στο Κερατσίνι αλλά και σε πολλούς άλλους χώρους σε Αθήνα, Πειραιά αλλά και Κρήτη.
Ποιες αρετές προτιμάς σε ανθρώπους που έχεις κοντά σου;
Οι άνθρωποι που συναναστρέφομαι προσέχω να είναι κυρίως ειλικρινείς και καλοπροέραιτοι
 Ποιες γυναίκες θεωρείς γοητευτικές? 
Οι δυναμικές και παράλληλα γλυκές είναι ο τύπος γυναικών που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον.
Σε ευχαριστώ Μπάμπη, και θα ήθελα μια μαντινάδα για τους αναγνώστες μας
Μια μαντινάδα για τους αγαπητούς αναγνώστες, Τον άνθρωπο το μερακλή η κρίση δεν τον πιάνει, γιατί'μαθε στα δύσκολα και κάτω δεν το βάνει.