Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ


Το πιο εύκολο πράγμα είναι να απομονώνεις  3-4 από τις δεκάδες φωτογραφίες ενός κοινωνικού γεγονότος  (που ήταν  ήδη αναρτημένες  στο Facebook) και να προσπαθείς να κάνεις αντιπολίτευση 
μέσα από αυτές .
 Θεωρώ  τιμητικό να προσκληθώ  και να παραστώ  στον αρραβώνα του παλιού μου μαθητή  Στράτου Σιφνάκη και  γιου στενού μου φίλου το Σάββατο  4.6.11.
Βεβαίως είναι  απορίας άξιο:
 Γιατί αποσιωπήθηκε το όνομα του πιο πάνω μαθητή μου στην Σχολή  «Ηράκλειτος» κατά τα   έτη 1994-1997 και μάλιστα στην ειδικότητα των ηλεκτρολογικών συστημάτων αυτοκινήτων;
Γιατί αποσιωπήθηκε η παρουσία προσώπων της οικογένειάς μου που με συνόδευαν στον εν λόγω αρραβώνα;
 Γιατί απομονώθηκαν   φωτογραφίες της αδελφής του γαμπρού   η οποία ανήκει στο επιτελείο των γραμματέων μου;
Πάντως, διευκρινίζω ότι όποιο συμβολικό δώρο προσφέρω από αβροφροσύνη σε κοινωνικά γεγονότα (γάμους, αρραβώνες, βαφτίσεις, εγκαίνια κλπ )  προέρχονται από δικά μου εισοδήματα  και μόνο .
Αν κάπως έτσι (υπό τους ήχους μουσικής νηπιαγωγείου) οραματίζονται  κάποιοι σήμερα την  αντιπολίτευση, ο λαός της Σαλαμίνας, όπως πρόσφατα τους έκρινε, έτσι θα συνεχίσει να τους κρίνει.