Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Απόσπασμα συνέντευξης του ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ Γ . ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ στον ΜΙΜΗ ΡΟΚΙΔΗ

Η τετραετία αυτή ήταν η δυσκολότερη γιατί εκτός από την ενοποίηση των δήμων με τον Καλλικράτη, η οικονομική κρίση έφτασε το ζενίθ  παρ όλα αυτά καταφέραμε να αποπληρώσουμε πολλά από τα χρέη μας προς τους Σαλαμίνιους επιχειρηματίες, να φτάσουμε σε σημείο που να πληρώνουμε κανονικά και έγκαιρα τους εργαζόμενους, να μειώσουμε τα επιτόκια των δάνειων
επιμηκύνοντας παράλληλα τον χρόνο αποπληρωμής τους , και πολλά άλλα . Επίσης είμαστε από τους πρώτους δήμους που πήραν την επιχορήγηση  λόγο σωστής διαχείρισης , μετά τον έλεγχο των οικονομικών επιθεωρητών. Γενικά έγινε ένα καλό νοικοκύρεμα.


όλοι γνωρίζουμε την πορεία σας και την προσφορά σας τόσο στην Σαλαμίνα όσο και στο σύλλογο κρητών . Ποιο ήταν το κίνητρο σας για να ασχοληθείτε με την πολιτική αφήνοντας πίσω ένα τεράστιο έργο για τους κρήτες??


Δεν άφησα πίσω τους Κρήτες ! Τα καθήκοντα μου είναι τόσα πολλά που δεν μου επιτρέπουν να ασχοληθώ με κάτι άλλο, και ότι κάνω στην ζωή μου έχω μάθει να το κάνω καλά . Οι μισές δουλείες δεν είναι του χαρακτήρα μου,  αυτός είναι ο λόγος που απεχώρησα από την διοίκηση του συλλόγου Κρητών . Όμως βρίσκομαι πάντα δίπλα τους ως απλό μέλος και προσφέρω τη βοήθεια μου ευχαρίστως όποτε μου ζητηθεί . Να επισημάνω ότι, η επιτυχία ενός απερχόμενου προέδρου είναι να εξασφαλίσει άξια συνέχεια για το σύλλογο, γεγονός που πιστεύω ότι έχει γίνει. Είμαι βέβαιος ότι η νέα διοίκηση του συλλόγου κρητών θα ανταποκριθεί επάξια στο δύσκολο έργο της που είναι η διατήρηση και διαιώνιση της παράδοσης μας . τώρα όσον αφορά στην πολιτική , ο λόγος που ασχολήθηκα είναι ένας και απλός …. Αγαπώ τη Σαλαμίνα και θέλω να προσφέρω όσα περισσότερα μπορώ στο νησί , που το θεωρώ δεύτερη πατρίδα μου..