Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Η φωνάρα Ραφαέλα Ευαγγελοπούλου που ξεσηκώνει σε κάθε εμφάνιση της

Την γνωρίσαμε μέσα από The Voice πρόκειται για ένα γλυκύτατο και  χαρισματικό κορίτσι με μεγάλο ταλέντο. Είναι το κορίτσι που  κατάφερε να σηκώσει στο πόδι ολόκληρο το πλατό και να χορεύουν στους ρυθμούς του νησιώτικου τραγουδιού που ερμήνευσε. Την Ραφαέλα την συναντήσαμε και την γνωρίσαμε καλύτερα μιλώντας στην εφημερίδα μας..   
1)Καταρχήν, πες μας λίγα λόγια για σένα, Ποιο είναι το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου?
 Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα μου είναι ότι είμαι τελειωμανής. Αυτό είναι και καλό και κακό, γιατί σπάνια θα μείνω ευχαριστημένη από τον εαυτό μου, αλλά πάντα μέσα μου νιώθω πως έχω κάνει κάτι πολύ καλό, ότι κι αν είναι αυτό. Επίσης η συνέπεια μου με το θέμα της ώρας, Μπορώ που λένε να σκοτώσω και άνθρωπο αν κάποιος δεν είναι εντάξει σε κάποιο ραντεβού, είτε επαγγελματικό, είτε φιλικό.
2) από πότε ασχολείσαι με το τραγούδι και πως ξεκίνησες?
Με το τραγούδι επαγγελματικά ασχολούμαι από τα 15 μου. Ξεκίνησα να δουλεύω μαζί με τον πατέρα μου σε μια ταβέρνα-εστιατόριο στην Αξιούπολη.
3) Ποια ήταν τα  πρώτα μουσικά σου ακούσματα?


Από μωρό, ίσως και από την κοιλιά της μάνας μου που λένε, άκουγα μουσική και ίσως και να τραγουδούσα από κει μέσα! Από πολύ μικρή λοιπόν είχα τη μουσική μέσα στο σπίτι σε καθημερινή βάση λόγο του μπαμπά. Μεγαλώνοντας όμως άρχισα να αποκτάω κι εγώ τα δικά μου ακούσματα και να έχω τις δικές μου προτιμήσεις. Γενικά μου αρέσει να πειραματίζομαι και να τραγουδάω πολλά είδη μουσικής, όμως έχω μεγάλη αγάπη στο παλιό λαϊκό, ρεμπέτικο, σμυρνέικο και παραδοσιακό τραγούδι.
4) πως πήρες την απόφαση να εμφανιστείς στοThe Voice ?
Πήρα την απόφαση να εμφανιστώ στο The Voice γιατί θεώρησα πως είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να βγει προς τα έξω αυτό που κάνω με τόση αγάπη όλα αυτά τα χρόνια και πως θα με βοηθήσει μια τέτοια προβολή στη μετέπειτα πορεία μου. Κυρίως όμως ήθελα να ακουστεί προς τα έξω και κάτι το διαφορετικό από ένα νέο άνθρωπο, γιατί τα τελευταία χρόνια ακούμε παντού το ίδιο μοτίβο. Πραγματικά μου δημιουργεί λύπη το γεγονός του ότι πολλά νέα παιδιά δεν ακούν καν ελληνική μουσική. Αυτό είναι κατάντια.
5) πως ήταν η εμπειρία σου εκεί? 
Η εμπειρία μου στο The Voice ήταν πολύ ωραία. Παρόλο που κόπηκα στα battles δε στενοχωρήθηκα. Κρατάω όλες τις όμορφες στιγμές που περάσαμε με όλα τα παιδιά εκεί μέσα, τις πρόβες  με τον coach και τα άτομα που ξεχώρισα σαν Ραφαέλλα και θα συνεχίσω να κάνω παρέα μαζί του κι εκτός παιχνιδιού.
6)πιστεύεις ότι αυτό θα σε βοηθούσε στην μετέπειτα επαγγελματική πορεία σου?
Θεωρώ πως αν το κάθε παιδί που μένει στο παιχνίδι αυτό ή αποχωρεί, αν χειριστεί έξυπνα αυτή τη δημοσιότητα που έχει αποκτήσει κι αν είναι και λίγο με το μέρος του και η τύχη (που πάντα παίζει ένα μικρό ρόλο) τότε ναι θα έχει μία όμορφο επαγγελματική πορεία. Γιατί όπως βλέπουμε τόσα χρόνια από όλα αυτά τα show δε παίζει ρόλο πόσο προχωράς στο παιχνίδι ή αν βγαίνεις πρώτος, αλλά πως θα χειριστείς εσύ ο ίδιος αυτή σου την προβολή. Για μένα παίζει μεγάλο ρόλο να παραμείνεις ο εαυτό σου και να μην αναλωθείς σαν άνθρωπος. Να μη πάρουν τα μυαλά σου αέρα, που λένε!
7) πιστεύεις ότι αδικήθηκες από την απόφαση?
Πιστεύω πως ναι αδικήθηκα από την απόφαση που πάρθηκε στα battles. Σίγουρα το κάθε παιδί στη θέση μου το ίδιο συναίσθημα θα ένιωθε, αλλά εγώ είμαι ένας άνθρωπος δίκαιος και αυστηρός για τον ίδιο μου τον εαυτό. Κι όπως είχα πει στον εαυτό μου πως από την πρώτη μου προβολή στα blinds audition εγώ δεν έμεινα ευχαριστημένη από μένα (κι ας άκουγα από παντού καλά λόγια) τώρα θα πω πως ήμουν αρκετά καλύτερη απ'οσο έπρεπε. Για 'μένα στα battles τα έδωσα όλα και το ευχαριστήθηκα εκείνη τη στιγμή, γι' αυτό έχω μόνο να πω πως τα δύσκολα είναι εκτός παιχνιδιού. Εκεί μέσα κάνεις απλά ότι σου λένε, ενώ έξω παλεύεις μόνος σου.
8)ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον?
Τα σχέδια μου για το μέλλον είναι πολλά, γιατί δε σταματάω καθημερινά να ονειρεύομαι και να κυναγάω παράλληλα αυτό που αγαπώ. Θα ήθελα πολύ να βρίσκομαι και να τραγουδάω σε χώρους με καταξιωμένους καλλιτέχνες κι ανθρώπους του χώρου αυτού που θαυμάζω κι ακούω από μικρή. Επίσης εκτός από το να ταγουδάω σαν πρώτη φωνή σε μαγαζιά έχω και μια τρέλα με τα φωνητικά, οπότε θα ήθελα πάρα πολύ να συμμετέχω/συμμετάσχω και σε τραγούδια με τη φωνή μου ως "στολίδι" όπως αποκαλώ εγώ τα φωνητικά.
9)  Με ποιον τραγουδιστή  η τραγουδίστρια θα ήθελες να συνεργαστείς;
Μεγάλη μου αγάπη και είδωλο μου χρόνια τώρα στο μουσικό πεντάγραμμο είναι η κ.Γλυκερία.
10)  θα θυσίαζες την καριέρα σου για να κάνεις οικογένεια ? 
Ναι θα θυσίαζα την καριέρα μου για να κάνω οικογένεια. Το θεωρώ κάτι ιερό. Ακόμα κι αν μου ερχόταν σε μια στιγμή της ζωής μου όπως αυτή που βρίσκομαι τώρα, που τώρα ξεκινάω ουσιαστικά την πορεία μου, που ακόμα δεν είμαι τόσο οικονομικά ευκατάστατη, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο για ένα χρονικό διάστημα 1,5 - 2 χρόνων θα τα έκανα όλα πίσω. Γιατί όσο και να προσέχεις αν είναι να γίνει που λένε θα γίνει. Εννοείται πως αυτό που θέλω και φροντίζω γι' αυτό, είναι να αποκατασταθώ οικονομικά, να έχω μία άνεση, να ζήσω πράγματα και την κατάλληλη στιγμή με τον κατάλληλο άνθρωπο δίπλα μου να πω ότι ήρθε η ώρα να κάνω κι εγώ τη δική μου οικογένεια.
11) τέλος θέλω να σε ευχαριστήσω και να σου πω ότι είσαι ένα χαρισματικό  και γλυκύτατο κορίτσι με πολύ μεγάλο ταλέντο  , σου εύχομαι όλα τα όνειρα σου να γίνουν πραγματικότητα ........

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια. Να είστε καλά. Καλή συνέχεια