Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Πασχαλίτσα (Λίνα) Πάππα (βιογραφικό & θερμές ευχές)

Με Αφορμή την Προσωπική μου εορτή θέλω να σας ευχηθώ ολόψυχα οι Άγιες Μέρες του ΠΑΣΧΑ να μας θυμίσουν ότι η σπουδαία ψυχική ανύψωση περνάει μέσα από τις θυσίες, την ταπεινότητα και την Πραγματική Δια Χριστού Παναθρώπινη Αγάπη. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
 Είμαι κάτοικος της Σαλαμίνας τα τελευταια 15 χρόνια και οι γονείς μου είναι από τους πρώτους
μόνιμους κατοίκους των Κανακίων πρίν 40 χρόνια  με ενεργό δράση στην ηλεκτροδότηση , προστασία και ανάπτυξη της περιοχής.
Ανήκουμε στους ανθρώπους που αγαπήσανε αυτό το Νησί και αφιέρωσαν κατ’ επιλογήν τη ζωή τους στην Πανέμορφη Σαλαμίνα την τόσο Αδικημένη σε σχέση με άλλες περιοχές της Ελλάδας και του Εξωτερικού που είχαμε την τύχη να επισκεπτούμε πολλές φορές έως τώρα. Έίμαι απόφοιτος του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών της Ιδιωτικής Σχολής ACTO ART & DESIGN, ορμώμενη από την επαγγελματική μου εμπειρία στον τομέα του Διεθνούς Εμπορίου Τυπογραφικών Μηχανών ‘ως δημιουργος ιδιοκτήτρια και μέτοχος της Εταιρίας Πώλησης και Ανακατασκευής Τυπογραφικών Μηχανημάτων COSMOGRAPHIC GMBH με έδρα το DUREN στην Γερμανία, δραστηριοποιήθηκα Επαγγελματικά στο Νησί Ανοίγοντας πρίν 14 χρόνια το πρώτο ψηφιακό τυπογραφείο και ατελιέ γραφικών Τεχνών επί της οδού Αγίου Μηνά, στην συνέχεια εργάστηκα ως Στέλεχος σε πολυεθνικές επιχειρήσεις στην  Ελλάδα στην θέση της ιδιαιτέρας γραμματέως ώς Σύμβουλος  πωλήσεων, Δημοσίων σχέσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού. τα τελευταία  χρόνια ασχολούμαι ενεργά με την πώληση και Ενοικίαση Ακινήτων Δημιουργώντας το δικό μου Μεσιτικό Γραφείο Lina Pappas Real Estate επί της οδού Λ. Σαλαμίνος 205, Είμαι Η  Ιδρύτρια Γραμματέας του  ROTARY CLUB ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΙΑΣ,  Γράφω Ποίηση και έχω εκδόσει 2 ‘Ποιητικές Συλλογές , έχω σπουδάσει Ζωγραφική ελαιογραφία και βυζαντινή Αγιογραφία με τον μέγα Δάσκαλο Ζωγράφο Λαμπρινέα, Για πολλά χρόνια υπήρξα αθλήτρια μπάσκετ στην Ολυμπιάδα Αιγάλεω και βόλευ στην ΑΡΤΕΜΙΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ, Είμαι Εστεμμένη Μ’ις Ελληνίδα στον διαγωνισμό ομορφιάς του Αντέννα Star Hellas το 1996, είμαι Σολίστ και χορωδός της Χορωδίας Απόλλωνας Σαλαμίνας είμαι μητέρα μίας κόρης  φοιτήτριας Ψυχολογίας στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο. Πειραιά.