Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023

ΔΗΜΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΚΑΚΟΣ: Οραματιζόμαστε μία Σαλαμίνα των μεγάλων αλλαγών!

Είμαι   ο   ΔΗΜΟΣ   ΓΙΑΝΝΟΥΚΆΚΟΣ,   μεγάλωσα   στη   Σαλαμίνα   (   στα   όμορφαΣελήνια)   και τώρα κατοικώ στο Τσάμι. Είμαι παντρεμένος και έχω δύο υπέροχεςκόρες Από τα σχολικά μου χρόνια ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο σε ομάδες εντόςκαι εκτός Σαλαμίνας. Είμαι Ηλεκτρονικός - τεχνικός δικτύων Η/Υ  &  τηλεφωνικώνκέντρων, ενώ-μεταξύ άλλων- έχω εργαστεί και στην SAMSUNG. Υπήρξα υπεύθυνοςμηχανοργάνωσης στο Δήμο Αμπελακίων από το 2003 και μέχρι το 2008 όπου άνοιξαδική μου επιχείρηση ( Δ.sevice μηχανές γραφείου ), την οποία διατηρώ μέχρι σήμερα.Παράλληλα,  απασχολούμαι  ως  εκπαιδευτής   στο   σύστημα   Chen  tai   chi  το   οποίο ανήκει   στην   Ελληνική   ομοσπονδία   WUSHU   KUNG   FU   και   κατέχω   ασημένιομετάλλιο στην κατηγορία Α αδρών .Κατά   τη   διάρκεια   της   πορείας   μου   έχω   διατελέσει   μέλος   του   συμβουλίου   του εμπορικού  συλλόγου   Σαλαμίνας,   καθώς   και   της  Α'θμιας   σχολικής   επιτροπής   του  Δήμου Σαλαμίνας.Με θλίψη μου όλα αυτά τα χρόνια έχω διαπιστώσει ότι η Σαλαμίνα αν και είναι το μεγαλύτερο νησί του Αργοσαρωνικού είναι δυστυχώς και το πιο αδικημένο! Το   νησί   μας   διαθέτει   φυσικό   και   πολιτισμικό   πλούτο   που   πρέπει   επιτέλους   να αναδειχθεί και να αξιοποιηθεί!Για   την   επίτευξη   αυτών   αλλά   και   πολλών   άλλων   στόχων     αποφάσισα   να   είμαι υποψήφιος   Δημοτικός   σύμβουλος   με   το   συνδυασμό   της   Υποψήφιας   Δημάρχου Σαλαμίνας, Βάσως Θεοδωρακοπούλου-Μπόγρη!Διεκδικούμε και Οραματιζόμαστε μία Σαλαμίνα των μεγάλων αλλαγών!