Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023

ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ: ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!

Οι στόχοι επιτυγχάνονται με συμμετοχή και δράση, με πρόγραμμα και σχεδιασμό, με σοβαρότητα, ευθύνη και αξίες.


Γνωστοποιώ στις φίλες και στους φίλους μου σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, τη συνειδητή συμμετοχή μου, με ιδιαίτερο σεβασμό, στη μικρότερη κάλπη της Περιφέρειας Αττικής,  στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων που εκλέγει μόνο έναν Περιφερειακό Σύμβουλο.


ΣΑΛΑΜΙΝΑ – ΑΙΓΙΝΑ – ΑΓΚΙΣΤΡΙ – ΜΕΘΑΝΑ – ΤΡΟΙΖΗΝΙΑ – ΓΑΛΑΤΑΣ – ΠΟΡΟΣ – ΥΔΡΑ – ΣΠΕΤΣΕΣ – ΚΥΘΗΡΑ… έως και τα ακριτικά  ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ!


Στα νησιά μας… στο στολίδι της Αττικής! 

Το διαμάντι του Αργοσαρωνικού!


Τόποι προσέλκυσης και δημιουργίας νέων ευκαιριών.


Συνοδοιπόρος με τον Νίκο Χαρδαλιά στη μάχη της καθημερινότητας.


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.


Η στήριξη στη μικρή Ελλάδα...

Ενισχύει τη μεγάλη Ελλάδα!!!


Δεσμεύομαι να λειτουργήσω αποφασιστικά και αποτελεσματικά.


Αττική Μπροστά. Ο Τόπος Μας, Η Ευθύνη Μας.

Τα Νησιά Μας, η Ευθύνη Μας.


Μόνον έτσι δίνουμε στον τόπο μας αυτό που του αξίζει…! 

Αυτό που του πρέπει!


Για να  κάνουμε τη ζωή μας αμεσότερη, ανθρώπινη και αλληλέγγυα.


Η 20ετής θητεία μου στα κοινά με οδηγεί με ευσυνειδησία σε ένα θεμελιώδες συμπέρασμα. 


Δεν θα κάνω αυτό που μπορώ, αλλά αυτό που πρέπει!


Με αίσθημα ευθύνης…. 

Γιατί, τα Νησιά μας είναι η ευθύνη μας!


Εγώ Είμαι Για Εσάς ό,τι Εσείς Για Εμένα.


Γνωρίζετε όλοι ότι έχω επισκεφθεί κάθε σημείο και καθε συνοριακή περιοχή της Πατρίδας μας! 


Ως Οικονομικός Επόπτης και Αντιπρόεδρος στην Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (Κ.Ε.Ε.Ε.), καθώς και ως Διοικητής στον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π), έχω αποκτήσει σφαιρική Πανελλαδική αντίληψη σε ζητήματα Οικονομίας, πρωτογενούς τομέα, προώθησης τουριστικού προϊόντος, αγοράς εργασίας, ανάπτυξης δεξιοτήτων ανθρώπινου δυναμικού αλλά και των αναγκών της κοινωνίας κάθε σημείου της χώρας μας. 


Ως Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά (Ε.Ε.Π.)  μαζί με τους συνεργάτες μου στο Δ.Σ. και έπειτα από την στοχευμένη αφύπνιση και ενεργοποίηση των υπηρεσιακών παραγόντων, στηρίξαμε και στηρίζουμε κάθε Μικρομεσαία  επιχείρηση και κάθε επαγγελματία, είτε με δράσεις ενίσχυσης της τοπικής οικονομίας, είτε με άμεση απόκριση σε Διοικητικές Διαδικασίες, είτε με ψηφιοποιημένες απομακρυσμένες υπηρεσίες, σε 20 Δήμους της Αττικής, δείχνοντας τεράστια ευαισθησία στους ανθρώπους των μακρινών περιοχών, από τη Λαυρεωτική ως τα Μέγαρα και από τη Σαλαμίνα ως τα Κύθηρα.


Μετέχω για Περιφερειακός Σύμβουλος της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων Αττικής στο συνδυασμό «ΑΤΤΙΚΗ ΜΠΡΟΣΤΑ» του Νίκου Χαρδαλιά.


Ζητώ την ενεργοποίησή και την συμμετοχή σας στον αγώνα Μας. 


Ιωάννης Γερ. Βουτσινάς


Οικονομολόγος ΜΒΑ – Σύμβουλος Επιχειρήσεων


#me_xardalia_kai_voutsina_gia_ta_nisia

#attiki_mprosta