Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Ρία Γιαγκούση:Μου αρέσει η οικογένεια Aγαπώ την δουλεία μου

1 Καταρχήν, πες μας λίγα λόγια για σένα. Ποιο είναι το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου;
Μου αρέσει η οικογένεια αγαπώ την δουλεία μου και όσο για τον χαρακτήρα  μου , δεν είμαι και ο πιο εύκολος άνθρωπος του κόσμου, και πιστεύω ότι είναι η υπερευαισθησία που με κατέχει  

2 πότε και πως ξεκίνησες το τραγούδι?
Από 22 χρονών είμαι στο χώρο αυτό  επαγγελματικά, χωρίς να το γνωρίζω με πήγαν δυο συγγενικά μου πρόσωπα σε ένα μαγαζί στα” ΒΟΡΕΙΑ”  Στην ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ  το οποίο είχαν πρόβα και βρέθηκα με ένα μικρόφωνο στο χέρι, και ήταν και η πρώτη μου δουλεία  

3 Ποια είναι η απόλυτη ευτυχία για σένα;
Το Παιδί μου

4 πια είναι η σχέση σου με την Λίτσα Γιαγκούση ?
Είναι της μητέρας μου αδελφή και ένα πρόσωπο που σέβομαι εκτιμώ και αγαπώ πολύ

5 Στον ελεύθερο σου χρόνο, τι κάνεις;  
Ασχολούμαι με το σπίτι μου τον σύντροφο μου και το παιδί μου


6 Ποιες αρετές προτιμάς σε ανθρώπους που έχεις κοντά σου;
Την ειλικρίνεια το σεβασμό και την αγάπη

7 Ο αγαπημένος σου συνθέτης ποιος είναι;
Αντώνης Βαρδής

8 Πες μας τους στόχους σου ?
Θα ήθελα η δουλεία μου και η αξία μου σαν καλλιτέχνης κάποια  μέρα να έχουν μορφή και όνομα

9 Ποιος είναι ο αγαπημένος σου στίχος;
Όταν χαράζει στο Αιγαίο


10 Ποιο πιστεύεις ότι είναι ωραιότερο, ένα τρυφερό φιλί ή μια σφιχτή αγκαλιά;

Ένα τρυφερό φιλί