Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Συνέντευξη στο «topmodels.gr» Η STAR ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ


Είναι μόλις 19 Μαΐων και όπως τονίζει στην συνέντευξή της στο «topmodels.gr»ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον παρότι όπως αναφέρει η κρίση επηρεάζει και την ίδια. Η όμορφη Αθηνά, που μπορεί κανείς να την χαρακτηρίσει με άνεση «ως έναακατέργαστο διαμάντι» δηλώνει ότι δεν θ’ αφήσει την κρίση να την πτοήσει, καθώς θεωρεί ότι ευκαιρίες υπάρχουν σ’ όλους τους χώρους, αρκεί «… να έχεις τα μάτια σου ανοικτά και να μην βλέπεις κοντόφθαλμα»! Κι εκείνη φροντίζει να κοιτάζει τόσο το άμεσο μέλλον της, όσο και πιο μακριά, συνδυάζοντας με άνεση, τόσο την ενασχόλησή της με τον χώρο του μόντελινγκ, όσο και τις σπουδές της στη νοσηλευτική χειρουργική!

- Λοιπόν, εγώ θα ξεκινήσω με τις σπουδές σου και θέλω να μου εξηγήσεις γιατί επέλεξες αυτόν τον κλάδο.
«Ο χώρος της υγείας και πρόνοιας θεωρώ ότι πάντοτε θα έχει ανάγκες και κατά συνέπεια υπάρχουν και προοπτικές. Η κρίση σίγουρα επηρεάζει πολλούς τομείς, όμως όπως και να το κάνουμε, όλοι μας πάντοτε θα σκεφτόμαστε την υγεία μας και την βάζουμε πάνω απ’ όλα».
- Άρα υγεία και ομορφιά είναι τομείς που πάντα θα υπάρχει κάτι να κάνεις… Κι εσύ είσαι έτοιμη να βαδίζεις με χάρη και στους δύο χώρους!
«Έτοιμη ακόμη όχι στο 100%. Άλλωστε και στους δύο κάνω τα πρώτα μου βήματα κι εκείνο που θέλω είναι να μπορέσω να περπατήσω με αξιοπρέπεια και να πετύχω».
- Θ’ αφήσω παράμερα τα περί νοσηλευτικής και θα σταθώ κυρίως στο μόντελινγκ. Έναν χώρο στον οποίο τον πρώτο λόγο έχει η ομορφιά. Κι απ’ ότι βλέπω διαθέτεις αρκετή… Πως βρέθηκες σ’ αυτόν τον χώρο. Πως προέκυψες στο μόντελινγκ;
«Η αλήθεια είναι ότι από μικρή παρακολουθούσα στην τηλεόραση όποια εκπομπή τύχαινε να έχει σχέση με τη μόδα. Και πολλές φορές είχα ονειρευτεί να έχω αυτή την ευκαιρία να δοκιμάζω ρούχα, στυλ και γενικά ν’ ασχολούμαι με αυτή τη λάμψη. Η πρώτη μου επαφή, ωστόσο με το χώρο έγινε από τύχη. Μία φίλη είχε κανονίσει να πάει για μία φωτογράφηση, πήγα μαζί της για παρέα κι εκεί έγινε το… κακό!!! (σ.σ. γέλια). Έβγαλα μερικές δοκιμαστικές, μου είπε ο φωτογράφος, ότι το ΄χω κι έτσι άρχισα».
- Οπότε πήρες την απόφαση να δοκιμάσεις την τύχη σου στο χώρο… 
«Ναι. Και μπορώ να πω ότι παρά τις αρχικές αρνητικές εικόνες που είχα, τώρα αισθάνομαι ότι κάτι καλό αρχίζει να γίνεται».

athina_4
- Να υποθέσω ότι η αίσθηση που έχεις, είναι διότι έχεις στο πλευρό σου έναν αξιόλογο φωτογράφο, όπως είναι ο Παναγιώτης Λυμπερόπουλος, που μπορεί να σου δώσει τις σωστές οδηγίες, για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο την ομορφιά σου…

«Ακριβώς. Είμαι πολύ τυχερή γι’ αυτή τη συνεργασία, διότι οι συμβουλές του, ο τρόπος καθοδήγησης και γενικότερα η άψογη συνεργασία μου δείχνουν ότι μπορεί να υπάρξει μέλλον στην προσπάθειά μου αυτή».
- Ξεκίνησες δειλά-δειλά στο χώρο. Οι γονείς σου πως αντέδρασαν όταν τους είπες ότι θες ν΄ ασχοληθείς μ΄ έναν χώρο, για τον οποίο δεν υπάρχει μόνο φως και λάμψη, αλλά και κάποια… σκοτεινά σημεία.
«Δεν ήταν εντελώς αρνητικοί στην επιλογή μου, αλλά σίγουρα ήταν επιφυλακτικοί. Το συζητήσαμε πολύ, άκουσαν τις απόψεις μου, είδαν τον τρόπο που κινούμαι, αλλά και πως με αντιμετωπίζει και με βοηθά ο Παναγιώτης και είναι στο πλάι μου και με το παραπάνω».
- Να υποθέσω ότι ρόλο στην στήριξη που σου παρέχουν έχουν παίξει και οι πρώτες διακρίσεις που ‘χεις πάρει.
«Κοίτα να δεις, οι τίτλοι που ΄χω πάρει είναι σημαντικοί κυρίως στον ψυχολογικό τομέα, καθώς επιβεβαιώνουν ότι η προσπάθεια που κάνω, έχει κι αντίκρισμα και μου δίνουν και ‘μενα την ώθηση να συνεχίσω να παλεύω. Κάθε επιτυχία και κάθε αποτυχία, πάντως αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο για να προσπαθώ όλο και πιο πολύ».
- Πρόσφατα στέφθηκες Star Σαλαμίνα στα καλλιστεία που διεξήχθησαν εκεί…
«Ναι, κι αυτό ήταν μία ακόμη επιβράβευση της προσπάθειάς μου, διότι όλες οι συμμετέχουσες ήταν ωραίες και σίγουρα το έργο της επιτροπής ήταν δύσκολο. Είναι ο δεύτερος τίτλος, μετά από εκείνον του «Miss Bikini» που είχα πάρει το 2011. Βέβαια στο μεσοδιάστημα υπήρξαν και κάποιες συμμετοχές σε καλλιστεία, απ’ τα οποία δεν έφυγα με κορδέλα, αλλά και πάλι αυτό μου έδινε ένα επιπλέον κίνητρο για να προσπαθήσω περισσότερο».
- Όπως καταλαβαίνω δείχνεις αποφασισμένη να πετύχεις. Έχεις κάποιο διάσημο μοντέλο σαν πρότυπό σου;
«Η Zizel κι η Angelina Jolie είναι δύο γυναίκες που θαυμάζω πολύ. Τόσο για την ομορφιά τους, όσο και για τον δυναμισμό τους».
- Ποιο θεωρείς ότι είναι το δικό σου δυνατό σημείο;
«Μάλλον τα μάτια μου! Αλλά αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό, διότι μπορεί κάποιος άλλος να εστιάσει την προσοχή του κάπου αλλού».
- Πάντως εκείνο στο οποίο εστιάζω εγώ είναι ότι παρότι πολωνικής καταγωγής, έχεις περισσότερο μεσογειακά χαρακτηριστικά!
«Όντως η καταγωγή μου είναι από την Πολωνία, απ’ όπου προέρχονται οι γονείς μου. Εγώ έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στην Ελλάδα, κατά συνέπεια νοιώθω πολύ περισσότερο ελληνίδα κι έχω και τις… συνήθειες των Ελλήνων»!
Η Αθηνά… εν τάχει:
Ζώδιο: Λέων
Ύψος: 1,70
Αγαπημένος/η σχεδιαστής/στρια: Louis Vouiton
Αγαπημένος προορισμός: Δεν υπάρχει συγκεκριμένος, διότι θέλω να ταξιδέψω παντού!
Αγαπημένη πόλη: Παρίσι
Αγαπημένο φαγητό: Θαλασσινά και γεμιστά το καλοκαίρι, μακαρόνια με κιμά το χειμώνα
Αυτοκίνητο: Mini Cooper και Beettle VW
Σπορ: Γυμναστήριο και λίγο η κολύμβηση