Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

MISS FACE Αθηνά Πασχαλίδη: Μοναδική εμπειρία για ένα κορίτσι της ηλικίας μου

Αθηνά  πόσο χρονών είσαι ?
Είμαι 15 ετών

Έχεις συμμετάσχει  2 φορές σε καλλιστεία πως ήταν η εμπειρία?
Ναι έχω συμμετάσχει 2 φορές σε καλλιστεία η εμπειρία για ένα κορίτσι στην
ηλικία μου είναι πολύ μοναδική και είναι η κατάλληλη αρχή για ένα λαμπρό μέλλον σε αυτόν τον κλάδο

Πόσους τίτλους έχεις πάρει ?
 Μέχρι στιγμής έχω πάρει 2 τίτλους  miss φωτογένεια και miss face

Πως πήρες την απόφαση να δοκιμάσεις την τύχη σου στα καλλιστεία?
Την απόφαση αυτήν την πήρα από την πρόσκληση του αξιοσέβαστου κυρίου Θανάση  Τσεβά και με την βοήθεια του έχω κάνει ήδη 3 πασαρέλες

Οι γονείς σου πως αντέδρασαν όταν τους το  είπες ?
 Οι γονείς μου σε όλο αυτόν τον "δρόμο" του modeling ήταν πάντα δίπλα μου βοηθώντας με πνευματικά και δείχνοντας μου τον σεβασμό τους σε κάθε μου απόφαση


Ποιο θεωρείς ότι είναι το δικό σου δυνατό σημείο;
 Το πιο δυνατό σημείο μου κατά την γνώμη μου είναι το σώμα μου

Έχεις κάποιο διάσημο μοντέλο σαν πρότυπό σου;
Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο ως πρότυπο 

Πια είναι τα σχέδια σου στο μέλλον ?

 Τα σχέδια μου για το μέλλον είναι αρχικά να προωθούμε σε κάθε κίνηση του κυρίου Τσεβά και αργότερα μια προσδοκία μου θα ήταν να ασχοληθώ με την επαγγελματική φωτογράφιση.