Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Γαβριέλλα Ματέι: Αφήνω τους άλλους να με ανακαλύψουν



1  Καταρχήν, πες μας λίγα λόγια για σένα. Δε ξέρω τι θα μπορούσα να πω για μένα , πως θα μπορούσα εγώ να χαρακτηρίσω τον εαυτό μου και κατά πόσο η κρίση μου θα ήταν αντικειμενική , συνήθως αφήνω τους άλλους να με ανακαλύψουν . Πάντως από όσα μου λένε είμαι άκρως κοινωνική ειδικά λόγο της δουλειάς  , μ αρέσει το γέλιο , να βλέπω χαμογελαστά πρόσωπα  αλλά και η ίδια γελάω δυνατά ακόμα και σε δημόσιους χώρους . Είμαι πάντα αισιόδοξη και βλέπω μόνο τα θετικά κάθε περίστασης και ανθρώπου . Με λίγα λόγια είμαι η Γαβριελλα , Χαχα !!

2 Τη θεωρείς ότι είναι πιο σημαντικό η ομορφιά  η εφυία? Πιο σημαντικό δε θεωρώ κανένα πιστεύω ότι αυτά τα δυο δε πηγαίνουν ή έστω δε θα έπρεπε να πηγαίνουν ξεχωριστά . Σε ποιον δεν αρέσει μια πανέμορφη γυναίκα που εκτός από το παρουσιαστικό της ξέρει να μιλήσει την κατάλληλη στιγμή ;

3 Ποια είναι η απόλυτη ευτυχία για σένα; Απόλυτη ευτυχία και παράλληλα επιτυχία για έμενα είναι οι γονείς και κάποια στιγμή αργότερα τα παιδιά μου να είναι περήφανοι για εμένα και για όσα έχω καταφέρει .


4 Είσαι ερωτευμένη ? Ερωτευμένη ... Να δώσω τη γνωστή απάντηση "είμαι καλά!" ; Όχι , δεν είμαι αυτό τον καιρό ερωτευμένη ίσως δεν έτυχε , δεν ενθουσιάζομαι όμως εύκολα .

5 Στον ελεύθερο σου χρόνο, τι κάνεις;  Στον ελεύθερο χρόνο μου δε κάνω πολλά πράγματα Γιατί δεν έχω και πολύ ελεύθερο χρόνο , γυμναστήριο και καμία βόλτα το σκύλο

6  Έχεις κάποιο διάσημο μοντέλο σαν πρότυπό σου? Πρότυπα δεν έχω , θαυμάζω μεν πολλά άτομα στο χώρο αλλά ποτέ δε μου άρεσαν τα πρότυπα προσπαθώ σε κάθε βήμα να είμαι αυθεντική .

7 Ποιο θεωρείς ότι είναι το δικό σου δυνατό σημείο; Το δυνατό σημείο στο σώμα μου πιστεύω πως είναι τα πόδια μου , όσο για το πρόσωπο μου τα ματιά μου ..

8  Ποιους άντρες θεωρείς γοητευτικούς? Η γοητεία είναι κάτι υποκειμενικό , αλλά δε γενικές γραμμές με γοητεύουν οι άντρες με ισχυρή προσωπικότητα , στυλ και τρόπους . Είναι αυτό που λέμε Άντρες με όλοι τη σημασία της λέξεις .

9 θα έκανες γυμνή φωτογράφηση ? Μου έγινε μια πρόταση πρόσφατα για γυμνό , όχι κάτι πρόστυχο αλλά μια ιδέα εμπνευσμένη από έξω ,  καλλιτεχνική . Μ αρέσει σαν ιδέα αλλά το σκέπτομαι ..

10 Πια είναι τα σχέδια σου στο μέλλον? Δε μπορώ να εγγυηθώ για το μέλλον , αυτή τη περίοδο έχω πολλές προτάσεις και παράλληλα πολλές πιέσεις , δυσκολεύομαι να αποφασίσω αλλά ευελπιστώ για το καλύτερο

11 Ποιο πιστεύεις ότι είναι ωραιότερο, ένα τρυφερό φιλί ή μια σφιχτή αγκαλιά;Πιστεύω μια σφιχτή αγκαλιά όλοι τη χρειαζόμαστε που και που , είναι

ένας τρόπος να ενωθούν οι καρδιές !

12 Σου αρέσει να προκαλείς ? Δε ξέρω κατά πόσο προκαλώ αλλά μια γυναίκα είναι όμορφο να το κάνει διακριτικά , είναι μέρος της γοητείας της .

13 Τη θα προτιμούσες μια πλούσια  καριέρα η ένα πλούσιο γάμο ? Πλούσιο γάμο η καριέρα ; Δύσκολη απόφαση αλλά στην ηλικία και στη φάση που είμαι η καριέρα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο , όσο για το γάμο πλούσιος η μη είναι να σου τύχει !


Θέλω να ευχαριστήσω πολύ που με τιμήσατε με αυτή την υπέροχη συνέντευξη !