Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

MISS ΣΑΛΑΜΙΝΑ 2014 Στάβερη Χριστίνα-Νεφέλη:θαυμάζω τους Ανθρώπους που είναι ο εαυτός τους

Χριστίνα πόσο χρονών είσαι ?
 Είμαι 16 χρονών
 Πως ήταν η εμπειρία στα καλλιστεία ?
Είναι η πρώτη φορά και θεωρώ ότι ήταν πολύπλευρα ενδιαφέρουσα η εμπειρία μου
Πως πήρες την απόφαση να δοκιμάσεις την τύχη σου στα καλλιστεία?
 Μετά από πρόταση που μου έγινε αποφάσισα να συμμετάσχω στα Καλλιστεία. Ήταν για μένα μια εμπειρία προκειμένου να γνωρίσω το χώρο της μόδας
 Οι γονείς σου πως αντέδρασαν όταν τους το  είπες ?
Οι  γονείς μου ήταν πολύ θετικοί στην απόφαση μου να συμμετάσχω στα Καλλιστεία, δεδομένου ότι είναι πάντα κοντά μου και με στηρίζουν σε κάθε μου απόφαση προκειμένου να γνωρίσω το χώρο αυτό! Πάντα με την διακριτική παρουσία των γονιών με στηρίζουν σε κάθε μου βήμα
Ποιο θεωρείς ότι είναι το δικό σου δυνατό σημείο;
 Το δυνατό μου σημείο θεωρώ ότι είναι η προσωπικότητα ενός ανθρώπου αλλά στην προκειμένη  περίπτωση θεωρώ πως έχω μια συμπαθητική εμφάνιση γι'αυτο το λόγο πήρα μέρος και στα Καλλιστεία
Έχεις κάποιο διάσημο μοντέλο σαν πρότυπό σου?
 Όχι δεν υπάρχει κάποιο διάσημο μοντέλο που να θαυμάσω διότι θαυμάζω τους ανθρώπους που είναι ο εαυτός τους διότι πάρα πολλά από τα μοντέλα που βλέπουμε δεν είναι ο πραγματικός τους εαυτός !
Πια είναι τα σχέδια σου στο μέλλον?

 Τα σχέδια μου είναι να ολοκληρώσω τις σπουδές μου, τους στόχους μου, τις επιθυμίες μου και να αρπάξω την κάθε ευκαιρία με καλή πρόθεση προκειμένου να κάνω  το χόμπι μου  και επάγγελμα!!!