Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Κατερίνα Ιωάννου : Ένα έξυπνο βλέμμα μπορεί να κάνει κάθε άντρα γοητευτικό


1  Καταρχήν, πες μας λίγα λόγια για σένα. Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία, αν και δεν μου αρέσει να μιλώ για μένα το αφήνω στους άλλους να το κάνουν αυτό  χαχαχαχαχα θα πω όμως ότι αν με χαρακτήριζε κάτι θα ήταν η ειλικρίνεια  η ευγένεια και η αυθεντικότητα

2 Πότε και πως ξεκίνησες το τραγούδι? Ξεκίνησα το 2004 όταν δούλευα σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό και επισκέφτηκα ένα μαγαζί για μια διαφήμιση , ο επιχειρηματίας τότε μου πρότεινε να με ακούσει και έτσι ξεκίνησαν όλα

3 Ποια είναι η απόλυτη ευτυχία για σένα; Απόλυτη ευτυχία για μένα είναι κάθε φορά που επιστρέφω σπίτι μου και πέφτω στην αγκαλιά του γιου μου  . ευτυχία είναι οι ελάχιστοι φίλοι που έχω και αυτό το θέλω εγώ είναι ότι τους έχω δίπλα μου και με αγαπούν  και τους αγαπώ
4 Είσαι ερωτευμένη ?. Ο έρωτας για μένα είναι έμπνευση χαρά δημιουργία και εγώ αυτή την στιγμή  είμαι στην δημιουργική μου φάση .

5 Στον ελεύθερο σου χρόνο, τι κάνεις;  Αυτό το διάστημα δύστυχος δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο   γιατί ετοιμάζω ωραία πράγματα που θα τα δείτε σύντομα σε μια συνεργασία έκπληξη, και όσο χρόνο έχω φροντίζω να είμαι με το παιδί μου και τους φίλους μου

6  Ποιες αρετές προτιμάς σε ανθρώπους που έχεις κοντά σου; Οι μεγαλύτερες αρετές είναι η ειλικρίνεια και η θετική σκέψη

7 Ο αγαπημένος σου συνθέτης ποιος είναι;
 O Αντώνης Βαρδής

8  Ποιους άντρες θεωρεί γοητευτικούς? Ένα έξυπνο βλέμμα και ένα  αφοπλιστικό χαμόγελο μπορεί να κάνει κάθε άντρα γοητευτικό

9 Ποιος είναι ο αγαπημένος σου στίχος; Θα είμαι κοντά σου άμα με θες

10  Οι συνεργασίες που έχεις  κάνει ? Οι συνεργασίες μου είναι ΤΕΡΛΕΓΚΑΣ ,ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ,ΣΑΛΕΑΣ, ΚΑΝΕΛΛΗ ,ΒΟΛΑΝΗΣ,ΓΙΩΤΗΣ ΧΕΝΟΣ,ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΜΕΛΑΣ.

11 Ποιο πιστεύεις ότι είναι ωραιότερο, ένα τρυφερό φιλί ή μια σφιχτή αγκαλιά; Ένα τρυφερό φιλί άμα έχει προηγηθεί μια τρυφερή αγκαλιά


12 Σου αρέσει να προκαλείς ? Θεωρώ δεν έχω προκαλέσει μέχρι σήμερα και δεν θα μου άρεσε και να το κάνω