Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Μαρία Ξάνθη: Το κορίτσι που καταφέρνει να κερδίζει τις εντυπώσεις

Η Μαρία Ξάνθη  17 ετών έχει συμμετάσχει 2 φορές σε καλλιστεία, Είναι βέβαιο πως αυτό που κάνει τη Μαρία  να ξεχωρίζει δεν είναι μόνο η ομορφιά της  αλλά και  ο εκπληκτικός της χαρακτήρας, για τον οποίο μιλούν όλοι με τα καλύτερα λόγια. κατάφερε να κερδίσει  τις εντυπώσεις στα καλλιστεία Σαλαμίνας 2012 όχι μόνο της επιτροπής αλλά και του κοινού που τις έδωσαν δυο τίτλους, επίσης νικήτρια στέφτηκε και στα φετινά καλλιστεία 2014. Η Μαρία Ξάνθη όταν ρωτήθηκε πως αποφάσισε να ασχοληθεί μας είπε: Όταν διοργάνωσε ο κύριος Τσεβάς τα πρώτα καλλιστεία είχε πάει η αδελφή μου, και στα επόμενα ήθελα να δω πως είναι να ζεις κάτι τέτοιο και λόγο της γνωριμίας μου με τον κ. Τσεβά που εμπιστεύομαι απόλυτα αποφάσισα να συμμετάσχω , και φυσικά  όταν έχεις τέτοιους ανθρώπους δίπλα σου κάθε χρονιά  είναι ξεχωριστή. Για μένα  ήταν μια  πολύ όμορφη εμπειρία και κάτι ξεχωριστό και θέλω να ευχαριστήσω όλους για αυτό ,και κυρίως τους γονείς μου που με στηρίζουν και είναι δίπλα μου σε κάθε απόφαση μου .